Χωρίς όρια ήταν η ταλαιπωρία των επιβατών του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ, που ξέμεινε από ρήγμα στο λιμάνι της Μύρινας.
Τελικά ο απόπλους επετράπη στις 16.00 της Δευτέρας 9/1/12, ενώ από το απόγευμα της προηγούμενης μέρας που παρουσιάστηκε το πρόβλημα οι επιβάτες δεν είχαν σαφή εικόνα της κατάστασης και οι αρμόδιοι τους κρατούσαν στην αβεβαιότητα «από ώρα σε ώρα» της αναχώρησης, που τελικά πήρε μια μέρα….
Το μπάλωμα της τρύπας έγινε τις επόμενες ώρες όμως ο νηογνώμονας (επιθεωρητής πλοίων) αρνιόταν να βασιστεί σε πληροφορίες, διαβεβαιώσεις και φωτογραφίες, για να επιτρέψει τον απόπλου και επέμενε να έρθει ο ίδιος στη Λήμνο, κάτι που έγινε την επόμενη μέρα το μεσημέρι.
Το ερώτημα είναι γιατί οι αρχές με αυτό το δεδομένο δεν έδωσαν στους επιβάτες μια πιο καθαρή και σίγουρη ώρα, και τους κράτησαν σε μια συνεχή αναμονή. Μάλλον χρησιμοποίησαν τους επιβάτες σαν μέσο πίεσης για να αναγκάσουν τον νηογνώμονα να δώσει τηλεφωνική εντολή.
Βέβαια η ταλαιπωρία των επιβατών θα συνεχιστεί γιατί το πλοίο θα φτάσει στο Λαύριο λίγο μετά τα μεσάνυχτα και θα πρέπει να περιμένουν τις πρωινές συγκοινωνίες. Έτσι οι επιβάτες , εργαζόμενοι, φοιτητές, φαντάροι κλπ. έχασαν μια μέρα και κάποιοι σημαντικές υποθέσεις.
Αναφέρουμε ακόμη ότι αρκετοί επιβάτες προτίμησαν να πάρουν το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, που πέρασε από τη Μυρινα 3 ώρες μετά το ατύχημα, την Κυριακή στις 2200 και να φτάσουν στην Αθήνα και σε άλλες περιοχές της νοτίου Ελλάδας μέσω Θεσσαλονίκης…
Για το τι θα γίνει με την κινητοποίηση που έχει προγραμματιστεί με βάση τα κανονικά δρομολόγια του πλοίου, έγινε σύσκεψη και αποφασίστηκε να υπάρχει ετοιμότητα, ώστε η κινητοποίηση να πραγματοποιηθεί στο επόμενο ταξίδι του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ…, που προγραμματισμένα είναι για το απόγευμα της Πέμπτης 12/1/12.
Ηλίας Κότσαλης
Τρύπα στο ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ στο Λιμάνι της Λήμνου |
Το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ παραμένει στο λιμάνι της Μύρινας όπου κατά την προσέγγιση του παρουσίασε ρήγμα στο πίσω δεξιό μέρος, ακριβώς δίπλα από τον καταπέλτη και σε ύψος 1μ περίπου πάνω από τη επιφάνεια της θάλασσας.
Μέλη του πληρώματος αφού επανέφεραν την σχισμένη και στραβωμένη λαμαρίνα στη θέση της κύλησαν ένα μπάλωμα που σκέπασε το ρήγμα, το οποίο ήταν μεγέθους περίπου 0,5μ.
Το πιο πιθανό είναι το ρήγμα να προκλήθηκε κατά την προσέγγιση στο λιμάνι της Μύρινας που έγινε κάτω από καλές καιρικές συνθήκες.
Άτομα που βρεθήκαν στο λιμάνι την ώρα άφιξης του πλοίου μας είπαν ότι δεν αντιλήφτηκαν κάποια πρόσκρουση που να δικαιολογεί το ρήγμα το οποίο δεν έγινε αμέσως αντιληπτό και οι επιβάτες άρχισαν να επιβιβάζονται στο πλοίο. Όταν εντοπίστηκε η τρύπα, δεν γνωρίζουμε πως;, το πλοίο εκκενώθηκε…και άρχισαν τα κωλύματα. Όπως όλα δείχνουν το ρήγμα εγινε επειδή εκείνο το σημείο δέχτηκε την πίεση ενός μικρού μπαλονιού προστασίας του σκάφους που ήταν κρεμασμένο σε εκείνο το σημείο.
Όπως μας αναφέρθηκε από άτομα που βρέθηκαν εκεί το σκίσιμο της λαμαρίνας είχε σχήμα ενός Γ η κάθε πείρα του οποίου ήταν περίπου 0,5μ ενώ το σημείο της γωνίας του Γ αυτού είχε βουλιάξει αρκετά προς τα μέσα, οπότε όταν μέλη του πληρώματος από μέσα μέρος του πλοίου έσπρωξαν με τα χέρια, και όχι με κάποιο μηχανικό μέσο την βουλιαγμένη λαμαρίνα και την έφεραν πανεύκολα στη θέση της… αν αυτό λέει κάτι;;; Άλλωστε και ο τρόπος που έγινε το ρήγμα χωρίς να υπάρξει πρόσκρουση στην προβλήτα κάτι δείχνει… και αυτό όσοι το είδαν από κοντά μας είπαν ότι η σχισμένη λαμαρίνα έδειχνε ιδιαίτερα αδύνατη… και εύκολη, όπως αποδείχτηκε, στις πιέσεις από μέσα και απ έξω!
Το πλοίο, στο οποίο μπαλώθηκε η τρύπα, μέχρι τις 21.00 που γράφονται αυτές οι γραμμές δεν είχε πάρει απόπλου ενώ αρκετοί επιβάτες ακύρωσαν τα εισιτήρια και έφυγαν.
Θυμίζουμε ότι πριν μερικούς μήνες διαπιστώθηκε ρήγμα στην πλώρη του πλοίου, όταν αυτό βρισκόταν στο Λαύριο και με κάτι τέτοια το έχει απολέσει την εμπιστοσύνη των επιβατών και αυτή είναι η αιτία που ετοιμάζονται κινητοποιήσεις στη Λήμνο την Πέμπτη 12/1/12.
Ηλίας Κότσαλης
Πηγή: limnosnea.gr
Αν θέλετε να μαθαίνετε όσα σημαντικά διαδραματίζονται στην Ελλάδα και τον Κόσμο κάντε like στην σελίδα του Magic Radio Blog στο Facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου